Selasa, 28 Januari 2014

Cara Ketatkan Faraj Paling Mudah Dan Berkesan

Ketatkan Faraj Mudah Dan Berkesan

Ajimat Madura – Rahsia Wanita Madura Mengetatkan Vagina

Ajimat Madura diperbuat dari herba terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia. Ajimat Madura dicipta berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara Vagina dan mengikat kasih suami. Ajimat Madura adalah untuk dipakai, bukannya untuk dimakan.


Khasiat Ajimat Madura

1. Ajimat Madura memberi kemesraan yang luar biasa dalam hubungan seks suami isteri.
2. Ajimat Madura menyembuhkan penyakit keputihan.
3. Ajimat Madura menghilangkan bau busuk Vagina.
4. Ajimat Madura melenyapkan rasa gatal divagina.
5. Ajimat Madura mengeringkan vagina dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan sempit sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan seks dengan suami.

Apa kata penguna AJIMAT MADURA.

Dari : Puan Bariah (Bukan nama sebenar)

Pertama kali saya guna Ajimat Madura hanya kerana untuk menghilangkan keputihan dan bukan untuk tujuan seks…

Saya insert pada vagina yg dah dibersihkan… dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least…tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit…so sy folow yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa sempit dan benda tuh macam serap dan sempitkan liang vagina…lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa vagina saya macam kering sbb liang dah sempit…bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan…rasa kering dan sempit sungguh ketara…

Cara Guna Ajimat Madura

1. Ambil Ajimat Madura dan masukkan 3/4 darinya secara perlahan-lahan ke dalam faraj.
2. Tinggalkan selama 1-2 minit.
3. Keluarkan dan kemudian cuci dengan bersih untuk digunakan di lain masa.
4. Jika hendakkan vagina yang sempit semasa bersama suami, gunakan Ajimat Madura 1/2 jam sebelum hubungan seks.

Perhatian! Ajimat Madura tidak sesuai untuk wanita mengandung kerana mengandungi manjakani. Manjakani tidak digalakkan untuk wanita mengandung kerana boleh mengetatkan vagina sehingga anda sukar untuk bersalin.

Maklumat Lanjut Klik >> Senjata Khas Wanita Ajimat Madura


Lihat Ini Juga : Rahsia Suami Isteri Hebat Di Kamar
'


Selamat Datang. Letak Iklan Segera di Sini. Terima Kasih - Mudah1Biz